2018. május 7., hétfő

Keresd a hibát játék megoldása #4

Az Olimposz legyőzése trilógia borítói után most a sorozathoz kapcsolódó tartalmakkal folytatódik a különbségkeresős játékom, elsőként rögtön a jövő harcosai csapatképével.

Ha eddig nem találkoztatok a játékkal, most még megkereshetitek a hibákat :)
Bevallom, eddig ezt tartom a legnehezebb képpárnak a játéksorozatom (nem túl hosszú) történelmében. Persze, nektek így sem lett annyira nehéz, mint nekem, aki jó játékmesterként megpróbáltam magam is megbirkózni a feladattal, tesztüzemmódba kapcsoltam, és elkezdtem keresni a hibákat. És kerestem… és kerestem… és kerestem… és nem találtam egyet sem.

Szégyenszemre, meg kellett nézem a megoldást, amikor rájöttem, hogy ugyanazt a két képet tettem egymás mellé, és így esélyem sem volt különbséget találni. :)

De elég a dumából, máris mutatom a megoldást, csak tekerjetek lejjebb. :)


+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése