2019. február 16., szombat

A Nagy montázs-verseny eredményhirdetés

Tegnap véget ért a montázskészítő verseny, ma pedig már győztest is hirdetek.



Az biztos, hogy ez lesz az eddig legfurcsább eredményhirdetésem, mert most biztos sokan arra vártok, hogy megmutatom a legjobb montázsokat, de nem teszem. :)

Eredetileg én is úgy terveztem, hogy a borítótervező pályázathoz hasonlóan itt is rendszeresen megosztom az új képeket, aztán rájöttem, hogy mivel én ezeket a montázsokat idézetekhez, regényrészletekhez akarom csatolni, nem biztos, hogy jó ötlet előre ellőni a képeket. :)

Szóval most megnevezem a győztest, de a győztes montázst csak hétfőn láthatjátok, az azt követő hetekben pedig szépen sorban jönnek az újabb montázsok.

A győztes pedig nem más, mint:

Stermeczky Boglárka


Bogi montázsa nagyon egyedi, nagyon kreatív, mondhatni formabontó, bevallom, nem is számítottam hasonló megoldásra. Majd emlékezzetek ezekre a szavakra, amikor hétfőn megnézitek a képet. :)

Köszönöm mindenkinek, aki játszott, aki időt és energiát fektetett a képek keresésébe, vagy fotózására (mert volt olyan is, aki a montázsa összes képét saját maga készítette). Legyetek itt máskor is! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése