2017. április 7., péntek

Árész szolgája (novella)


A lentebb olvasható novella az első kiegészítő történet, ami Az Olimposz legyőzése című regénysorozatomhoz tartozik. Mondhatni, ez az előzménytörténetek kimaxolása, hiszen a cselekmény több ezer évvel az első kötet első jelenete előtt játszódik. :) Persze, ha hozzávesszük, hogy időutazós történetről van szó, ez talán nem is olyan nagy kunszt. :)

Az ötlet még A jövő harcosai megjelenése után született, amikor az ókori halálistennő, a Kéer váratlan népszerűségre tett szert. Úgy éreztem, a karaktere talán több figyelmet érdemel, ezért dolgozni kezdtem egy előzménytörténeten, amiben maximálisan övé a főszerep. A novella már majdnem egy évvel ezelőtt elkészült, de ilyen-olyan okok miatt csak idén szedtem elő, leporoltam, átdolgoztam, hogy most egyfajta „hivatalos” előzményként szolgálhasson.

A történethez nincs szükség az első két regényem, A jövő harcosai és A feledés folyója ismeretére, de abban biztos vagyok, hogy azoknak, akik ezekből a kötetekből már ismerik a Kéert, hordozhat egyfajta többlettartalmat a novella. A halálistennő személyéből fakadóan ez az írás talán kicsit komolyabb hangvételű, mint maguk a regények, de azért drasztikusan nem tér el tőlük.

De ennyit az előzetes szószaporításból, most már jöjjön a történet, amiben bepillanthatunk abba, hogy milyen életét élt a Kéer, amikor Árész háborús kíséretébe tartozott. Jó olvasást mindenkinek!
(A borítót szokás szerint Nagy Gergely készítette. Köszönet neki ezért, és minden más munkájáért.)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése