2018. január 5., péntek

Nyereményjáték sorsolás


Véget ért a Színesítsd meg az iskolád életét elnevezésű nyereményjátékom, ami azt jelenti, hogy ideje sorsolni. :)



A játék elején nagyon magas számokat tűztem ki célul, talán irreálisan magasakat is, amiket így nem feltétlenül sikerült teljesíteni. Ennek ellenére mégis sikeresnek érzem a játékot, hiszen nagyon sok emberhez eljutott a híre, sokan szerették és sokan foglalkoztak vele. Láttam, hogy több iskolának és könyvtárnak szívügye lett, hogy bekerüljenek az állományukba a könyveim, és talán az is, hogy meglátogassam őket. Ezért, hiába nem teljesült a játék célkitűzése, nem tehetem meg, hogy ne sorsoljak. Becsapás lenne azokkal szemben, akik szívesen játszottak, és én is rosszul érezném magam.
Szóval van, pontosabban már volt sorsolás.
Kicsit lentebb kiteszek egy videót magáról a sorsolásról, amiben kiderül, hogy melyik könyvtár nyerte Az Olimposz legyőzése trilógiát, illetve kik nyerték a 10 darab könyvjelzőcsomagot. A könyvjelzőcsomag nyerteseiről képeket is kirakok, hogy mindenki nyugodtan átnézhesse, hogy köztük van-e. De előtte szeretnék köszönetet mondani mindenkinek, aki részt vett a játékban, és kedveléssel, hozzászólással, megosztással segítette, hogy terjedjen a híre.
A győztesektől azt kérem, hogy küldjenek nekem egy üzenetet az írói Facebook oldalamra, hogy megbeszélhessük a postázás részleteit.
És akkor lássuk a sorsolást:


Gratulálok a könyvtárnak, és minden tagjának, aki azon fáradozott, hogy hozzájuk kerüljön Az Olimposz legyőzése trilógiám.

De ahogy a videóban is említettem, nemcsak az úgymond fődíjat, hanem tíz darab dedikált könyvjelzőcsomagot is kisorsoltam a hozzászólók között. A könyvjelzőcsomag nyerteseit alább találjátok:






Illetve látjátok, hogy egy valakit kizártam a játékból, de itt ne valami vérmes szabálytalanságra gondoljatok. :) Egyszerűen arról van szó, hogy az egyik hozzátartozóm írt emlékeztetőt a játék szabályaival kapcsolatban, és egyáltalán nem állt szándékában harcba szállni a könyvjelzőkért. Viszont én nem néztem át alaposan a hozzászólók nevét a sorsolásnál, így ez a kis „összeférhetetlenség” jött ki belőle. :) Hogy javítsam a hibám, újrasorsoltam a tízedik könyvjelzőcsomag nyertesét, aki nem más, mint:

Így a végére nem maradt más, minthogy még egyszer figyelmeztessem a győzteseket, hogy mindenképp vegyék fel velem a kapcsolatot, hogy a nyereményeket postázhassam.

Köszönöm, hogy velem játszottatok. Gyertek máskor is! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése