2018. július 26., csütörtök

Istenek és imák nyereményjáték sorsolás




Véget ért a játék az Istenek és imák című előzménynovelláért, én pedig kisorsoltam a három győztest, akinek elpostázom ezt az exkluzív kiadványt.

A sorsolásnál váratlan probléma merült fel, ugyanis az alkalmazást, amit eddig használtam, valamiért nem tudtam elindítani, és új módszert kellett találnom, hogy győzteseket hirdethessek. Jobb ötlet híján felléptem a random.org nevű oldalra, kisorsoltam három random számot, majd leszámoltam, hogy ezek melyik hozzászólás sorszámai.

Nem nagy kaland, de a három random szám kidobását itt megnézhetitek: 
 


Szóval a következő sorszámú hozzászólások nyertek: 20, 23, 31. Vagyis:

Girincsi Dalma

Topor Ági

Jobb Ildikó

Persze, előfordulhat, hogy elszámoltam valamit, nyugodtan nézzetek utána, hátha engem csalt meg a számtani tudományom. :) Ha esetleg tévedtem volna, a most felsorolt győztesek akkor se ijedjenek meg, nem tépem ki a kezükből a nyereményt, csak bővítem a győztesek sorát. :) Persze azért titkon remélem, hogy el tudok számolni harmincegyig. :)

A győzteseknek gratulálok, és arra kérem őket, írjanak nekem egy üzenetet az írói Facebook oldalamra, hogy megbeszélhessük a postázás részleteit.

Köszönöm mindenkinek, aki játszott, és ha szeretnétek máskor is játszani az Istenek és imákért vagy a Spártai télért, szóljatok, még van készleten belőlük. :)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése