2016. március 24., csütörtök

A magyar könyvek viaskodnak, én pedig örülök


A napokban érkezett a remek hír, hogy jelölt lettem a Magyar Könyvek Viadala harmadik kiírásában, méghozzá „Az év elsőkönyves debütálása 2015-ben” kategóriában.



De mi is ez a Magyar Könyvek Viadala? Nem kell messzire mennem, hogy megfogalmazzam, elég ránéznem a viadal honlapjára. :) A kiírás szerint ez egy barátságos verseny, amit azért hoztak létre, hogy népszerűsítsék a magyar írók könyveit.

Az idei kiírásban 40, könyvekkel (is) foglalkozó blogger adhatta le a jelölését a különböző kategóriákban, a végső győztesekre pedig már az olvasók szavaznak. Nekem külön öröm, hogy habár a könyv csak december közepén jelent meg, már ismerték annyian, hogy összegyűjtötte a szükséges számú jelölést, és beférhetett a kategóriájába, az első könyves debütánsok közé.

Komolyan örülök a jelölésnek, és bevallom, amikor tavaly belefutottam a viadal második kiírásába, titkon reménykedni kezdtem, hogy a harmadikhoz nekem is lesz egy kis közöm. :) Szerencsére így lett.

Aki gondolja, rám, illetve a regényemre itt lehet szavazni:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése